Nystart

Varmt välkommen till Tankar & Tidssignaler!

På den här sidan kommer jag framöver att dela med mig av saker som händer i mitt liv som riksdagsledamot, men också av mer privata tankar och funderingar.

Jag drev under 4 års tid en politisk blogg på SD-Kurirens hemsida. Ett urval av de artiklarna har nu överförts hit.

Sedan SD-K på grund av ständiga hacker-attacker stängdes ned strax innan valet 2010 har jag tagit paus från bloggande, men nu är alltså tanken att jag skall göra en nystart.

Till dem av er vars känsliga estetiska sinnelag störs av bloggens bristfälliga layout, vill jag passa på att be om ursäkt. Det finns ingen annan förklaring till detta än att jag är en teknisk analfabet.

Hoppas iallafall att ni finner något av det skrivna materialet värt besväret.

Med vänlig hälsning

/Mattias

Det här inlägget postades i Dagspolitiska kommentarer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

